Voeding

Buikvet verliezen

Om buikvet te verbranden, is het niet alleen belangrijk om minder te eten. Het is eigenlijk veel belangrijker om het soort voedsel te veranderen (en dus niet de hoeveelheid), omdat verschillende soorten voedsel op een verschillende manier in je lichaam verbranden. Ook je eetgewoontes zal je voortaan moeten aanpassen om dat irritante buikje weg te krijgen. Lees hieronder de drie voornaamste manieren om terug dat slanke buikje van vroeger te bemachtigen:

Buikvet verliezen

1) Ban suiker in je eten en vermijd frisdranken:

Ontzettend veel studies hebben aangetoond dat overtollige innames van suiker (grotendeels door de grote hoeveelheden fructose dat suiker bevat) leiden tot een opstapeling van vet in de buik.

2) Eet enkel en alleen voedsel uit de onderstaande groepen om buikvetverbranding in gang te zetten:


Error: Your Requested widget " enhancedtextwidget-3" is not in the widget list.
  • [do_widget_area sidebar-1]
    • [do_widget id="search-2"]
    • [do_widget id="text-2"]
    • [do_widget id="sociallyviral_recent_posts_widget-2"]
  • [do_widget_area widgets_for_shortcodes]
    • [do_widget id="enhancedtextwidget-3"]
    • [do_widget id="enhancedtextwidget-2"]
  • [do_widget_area wp_inactive_widgets]
    • Groenten (zo veel mogelijk!)
    • Fruit (minstens 1 stuk fruit per dag)
    • Vis (vooral koudwatervis zoals haring of zalm)
    • Eieren
    • Noten, pitten en zaden
    • Gezonde natuurlijke oliën
    • Gezonde koolhydraten zoals quinoa en zoete aardappelen

    3) ’s Avonds laat nog beginnen eten is overbodig:

    We maken het allemaal wel eens mee, sommigen dagelijks, anderen iets minder frequent: dat vervelende hongergevoel als je naar de televisie aan het kijken bent. Vele mensen grijpen dan naar een zakje chips, chocolade of een andere favoriete snack om het gezellige avondgevoel te versterken, en de honger te stillen. We zijn er ons allemaal wel van bewust dat dit niet gezond is, maar toch doen we er niets aan. Probeer het toch en eet dus voortaan altijd een kleine maaltijd als je honger hebt na 8 uur ’s avonds. Grijp niet naar chips, maar vervang deze door ongezoute pindanootjes of pistachenootjes, gedroogd fruit, een fruitslaatje, of een kop zelfgemaakte soep!

    Pin It on Pinterest

    Share This