Gewichtsverlies

De grootste fouten bij het afvallen

Als je beslist om af te vallen, wil je zo snel mogelijk resultaat zien. Het gevaar bij deze gedachte is dat je fouten gaat maken. Wil jij de valkuilen bij het afvallen vermijden, lees dan dit artikel.

De grootste fouten bij het afvallen

  • Te intensief sporten
    Het is erg belangrijk om in beweging te blijven en te sporten om af te vallen, maar veel mensen starten veel te intensief. Daardoor heb je veel meer kans op blessures. Het is ook beter om voor een all-round training te kiezen dan slechts 1 bepaalde spiergroep te trainen. Hierdoor zal je veel meer resultaat boeken. Houdt altijd in het hoofd dat je geleidelijk moet opbouwen en de juiste sport moet kiezen (eentje dat je vol kunt houden) om blijvend resultaat te boeken.
    Error: Your Requested widget " enhancedtextwidget-3" is not in the widget list.
    • [do_widget_area sidebar-1]
      • [do_widget id="search-2"]
      • [do_widget id="text-2"]
      • [do_widget id="sociallyviral_recent_posts_widget-2"]
    • [do_widget_area widgets_for_shortcodes]
      • [do_widget id="enhancedtextwidget-3"]
      • [do_widget id="enhancedtextwidget-2"]
    • [do_widget_area wp_inactive_widgets]
    • Het ontbijt overslaan
      We weten het misschien wel dat het beter is om te ontbijten, maar toch doen we het soms niet. De gedachte dat we niets hebben gegeten en met een leeg plat buikje naar het werk gaan, doet ons goed voelen. Er zijn helaas meer nadelen dan voordelen. Wat velen niet weten is dat je ontbijt je voorziet van de nodige energie om de dag te starten en dat het je metabolisme op gang brengt, waardoor je lichaamsvet gaat verbranden.
    • Afslankpilletjes
      Pillen die je volledig helpen om af te vallen bestaan niet. Sommige pillen kunnen je een beetje helpen, maar zijn geen volledige vervanging voor een gezondere levensstijl. Wat je wil kunt doen, zijn afslankpillen gebruiken als toevoeging op je gezondere levensstijl.
    • Volledig vetvrij eten
      Maak een onderscheid tussen onverzadigde, verzadigde en transvetten. De laatste twee soorten zijn niet goed voor je, maar onverzadigde vetten zijn juist wel nuttig voor de gezondheid van je lichaam.

    Pin It on Pinterest

    Share This