Lifestyle

Hoe kun je je energieniveau in de namiddag een boost geven

Werkdagen zijn al lang genoeg, om dan nog te zwijgen van die namiddagdipjes waar je bijna iedere dag mee te maken hebt. Wanneer 15 uur gepasseerd is, zijn we vaak al aan het geeuwen en overwegen we om ons even op onze bureau te leggen en een middagdutje te doen. Helaas wordt dat niet toegestaan, dus moeten we op zoek gaan naar andere manieren om ons energieniveau op peil te houden.

  • Zet wat muziek op. Soms heb je alleen een beetje motivatie nodig om je energierijker te voelen. Leg je favoriete muziek op met een snelle beat. Als het kan, zet de muziek dan wat luider. Als dat niet kan, luister dan muziek via je koptelefoon zodat je je collega’s niet hoeft te storen.
  • Eet iets. Een kleine snack kan je lichaam de nodige energie geven. Houd het wel gezond en kies bijvoorbeeld voor Griekse yoghurt, wortelen, fruit of een kom met havermout.

Error: Your Requested widget " enhancedtextwidget-3" is not in the widget list.
  • [do_widget_area sidebar-1]
    • [do_widget id="search-2"]
    • [do_widget id="text-2"]
    • [do_widget id="sociallyviral_recent_posts_widget-2"]
  • [do_widget_area widgets_for_shortcodes]
    • [do_widget id="enhancedtextwidget-3"]
    • [do_widget id="enhancedtextwidget-2"]
  • [do_widget_area wp_inactive_widgets]
    • Drink thee of koffie. Kleine hoeveelheden cafeïne kun je namiddagdip ook doen verdwijnen. Door cafeïne verdwijnt de moeheid en ben je meer gefocust.
    • Gooi wat water in je gezicht en nek. Het kan je helpen om je terug wakker te maken en meer gefocust te zijn. Doe dit een aantal minuten.
    • Stretch en adem aandachtig in en uit. Het duurt maar een paar seconden en het gevoel dat je krijgt na gestretcht te hebben kan wonderbaarlijk zijn.
    • Ga wandelen. Studies hebben aangetoond dat een korte wandeling je wakker maakt en je de nodige energie geeft om de namiddag door te komen.

    Pin It on Pinterest

    Share This