Gewichtsverlies, Voeding

Volg het keiharde dieet van lingeriemodellen

Modellen moeten altijd strak en fit zijn, maar vrouwen die in lingerie op de catwalk verschijnen moeten extra hard op hun eten letten. Om deze killer body te bekomen, volgen ze natuurlijk een zeer streng dieet. Je moet trainen en eten voor het lichaam dat je wil. Eten en sport gaan hand in hand om dat lichaam te vormen en de 1 gaat niet zonder de andere, dus niet eten is geen optie. Je moet ook focussen op de schoonheid van je spieren en lichaam en niet op de gespierdheid. Het doel is dus om lange, slanke spieren te krijgen en geen spierballen.

Volg het keiharde dieet van lingeriemodellen

Het sportgedeelte bestaat meestal uit sets van 3. Doe bijvoorbeeld 3 sets squats, 3 sets lunges of 3 sets pompen elke dag en vergeet nooit te stretchen om je spieren te rekken. Als je nog dat tandje extra kan bijsteken kan je een uur gaan hardlopen (ja, inderdaad een uur!) of op de loopband ingesteld op een helling van 14/15. Dit klinkt enorm lastig en dit is het ook, maar dit is wat modellen ervoor over hebben dus jij kan dit ook !

Qua voedsel ben je redelijk gelimiteerd. Koolhydraten moeten gelimiteerd of zelfs geband worden uit je voedingsplan en zoete tussendoortjes worden niet getolereerd.  Je maaltijden bestaan vaak uit hetzelfde zoals een kopje eiwitten, 1/3 kop havermout en een halve banaan als ontbijt. Als tussendoortje een Grieks vetvrije yoghurt of een handjevol bessen. Voor de lunch eet je proteïnerijk : kippenborst of kalkoen zonder olie en zoveel mogelijk groenten naar keuze zoals bijvoorbeeld een courgetteburger. Als dessert mag je best een stuk fruit eten. Het avondeten verschilt niet zoveel van de lunch, alleen mag je geen stuk fruit meer eten na je maaltijd. Je bent wel een half kopje vetvrije kaas of pindakaas gegund voor het slapengaan.

Meestal zal je genoeg gevuld zijn door deze  voedzame maaltijden. Een tweede voordeel van deze opgestelde maaltijden is  dat je niet moet denken wat je de volgende dag zult koken, want je eet elke dag ongeveer hetzelfde. Na 5 dagen zal je al duidelijk een verschil merken in je spiermassa en na 2 weken heb je gegarandeerd een maatje minder.

Nog een laatste tip voor diegene die niet zonder alcohol kunnen. Kies tequila en frisdrank met een citroentje in de plaats van wijn want deze mix bevat veel minder suiker.

Pin It on Pinterest

Share This